დღევანდელი ტრენინგი მართლაც აქტიურ ფაზაში შევიდა, ფაქტიურად დავიწყეთ პროექტზე მუშაობა. პროექტის გეგმის შაბლონში გადატანა წინასწარ სტანდარტით განსაღვრული შეგეგის რომლის მიღწევაც გვსურს, ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან, რომელიც ზუსტად შეესაბამება შემს სასწავლო პროექტს.განახლებული ბლუმის ტაქსონომიას გავეცანი რაც დამეხმარება განსაზღვრული მიზნის მიღწევაში.მიმართულების მიმცემი კითხვები: ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი ჩემი პროექტიდან გამომდინარე მიმართულების მიმცემი კითხვებია:
ზოგადი კითხვები: 1) გსმენიათ გენმოდიფიცირებული პროდუქტების შესახებ?
2) ხშირად სარგებლობთ Mcdonalds-ის მომსახურებით?.
თემატური კითხვები: 1)რა არის სიმსუქნე და რა იწვევს მას?
2) როგორ მოქმედეს გენური იჟინერიის მიღწევები ადამიანის ჯანმრთელობაზე?
შინაარსობრივი კითხვები: 1)რა ღონის ძიებებს ატარებენ ამჟამად აშშ და სხვა ქვეყნები სიმსუქნის აღმოსაფხვრელად?
ზოგადი კითხვები: 1) გსმენიათ გენმოდიფიცირებული პროდუქტების შესახებ?
2) ხშირად სარგებლობთ Mcdonalds-ის მომსახურებით?.
თემატური კითხვები: 1)რა არის სიმსუქნე და რა იწვევს მას?
2) როგორ მოქმედეს გენური იჟინერიის მიღწევები ადამიანის ჯანმრთელობაზე?
შინაარსობრივი კითხვები: 1)რა ღონის ძიებებს ატარებენ ამჟამად აშშ და სხვა ქვეყნები სიმსუქნის აღმოსაფხვრელად?
გეთანხმები ეს დღე უფრო პროდუტიული იყო. ნაზი მიმართულების მიმცემი კითხვები კარგად გაქვს ფორმულირებული.
ОтветитьУдалитьგეთანხმბი ნაზი ტრენინგის მე-3-ე დღემ მართლაც აქტიურ ფაზაში შეგვიყვანა. ვისწავლეთ პროექტის გეგმის შაბლონში გადატანა. ასევე წინასწარ სტანდარტით განსაღვრული შეგეგისა და ინდიკატორების ჩასმაც, რომლის მიღწევაც გვსურს. 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, რომელიც ზუსტად შეესაბამება ჩემს სასწავლო პროექტს. გავეცანით განახლებული ბლუმის ტაქსონომიას. ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ კითხვებიზე: ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი.
ОтветитьУдалить